Servis & Příslušenství Opel

... když nastane problém...

Servis & Příslušenství Opel

 

Co dělat, pokud se dostanete do problémů?

 

Náhlá nepojízdnost

 

  • v záruce vždy volejte centrální evropskou asistenční službu Opel Assistance 800 103 103
  • kontaktujte našeho přejímacího technika nebo asistenční mobil (servisný vůz) a popište polohu a situaci vozu
  • přejímací technik dle závažnosti situace rozhodne o odstranění závady na místě naším servisním vozem nebo zajistí odtah do servisu, kde bude závada odstraněna
  • v případě potřeby přistavíme i náhradní vozidlo, které může po dobu až 4 dnů hradit Opel Assistance
  • po odtažení vozidla Vás obratem bude kontaktovat náš přejímací technik - společně s ním vystavíte zakázku a tím nám dáte možnost začít s opravou Vašeho vozu

 

Havárie - nehoda

 

  • přivolejte policii ČR na telefonním čísle 158 a vyžádejte si přímo kopii protokolu o nehodě
  • zaznamenejte si data viníka nehody a registrační značku (SPZ) jeho vozidla, místo nehody a sídlo Dopravního inspektorátu, který nehodu vyšetřoval
  • ověřte si, zda má viník zaplaceno povinné ručení, havarijní pojištění a u jaké pojišťovny
  • kontaktujte našeho přejímacího technika, který zajistí odtah, pronájem a přistavení náhradního vozidla, abyste byli po dobu opravy Vašeho vozu mobilní
  • viník musí nahlásit obratem pojistnou událost u své pojišťovny, nejpozději do 10 dnů
  • pokud nás zmocníte, zajistíme vyřízení likvidace pojistné události, včetně jejího plnění, tedy i uhrazení částky za opravu přímo naší firmě
  • kompletní oprava "na klíč" je pro nás samozřejmostí

 

Pro rychlé řešení pojistné události Vás žádáme o předložení následujících dokladů:

 

  • kopie protokolu o vyšetřování nehody policií
  • kopie Vašeho občanského průkazu
  • kopie Vašeho řidičského průkazu
  • kopie dokladu o zaplacení povinného ručení (pokud žádáte o vyplacení škody z povinného ručení)
  • kopie technického průkazu
  • hlášení pojistné události (je možno vyplnit protokol v našem servisu)
  • číslo leasingové smlouvy (pokud jste si vůz pořídili na leasing)
  • případně číslo pojistné události, pokud jste již kontaktoval likvidátora

 

Likvidace faktury za Vaši pojistnou událost u smluvních pojišťoven:

 

  • je potřeba Váš písemný souhlas k přímé platně pojistné částky našemu servisu (popřípadě souhlas leasingové společnosti)
  • na základě těchto dokladů vystaví smluvní pojišťovna krycí dopis k Vaší pojistné události a poukáže platbu našemu servisu - krycí dopis pojišťovna vystaví po ukončení opravy vozidla a obdržení faktury spolu se shora uvedenými doklady
  • vozidlo Vám bude předáno po uhrazení Vámi sjednané spoluúčasti a u plátců DPH také po uhrazení částky za DPH

 

Hlášení škod a škodní formuláře pro klienty UNIQA

 

Utrpěli jste škodu a potřebujete ji nahlásit?
K nahlášení můžete využít tyto možnosti:

TELEFONICKY:

Call Centrum je klientům dostupné na bezplatné lince 800 120 020 Po-Pá od 8 do 18 hodin.
Asistenční služby pro pomoc klientům v nouzi jsou na lince 800 120 020 dostupné 24h. denně.
 

INTERNETEM:


U likvidace škod z pojištění dopravních prostředků můžete škodu nahlásit prostřednictvím tohoto webového formuláře.
 

POMOCÍ FORMULÁŘŮ:


Vyplněné, podepsané oznámení i s podklady zasílejte:
- faxem na číslo +420 488 125 125
- elektronicky na e-mailem hlaseni.PU@uniqa.cz
 

Formulář stahujte zde :

40722 Evropský záznam o dopravní nehodě

 


Opel servis on-line

Využijte možnosti objednání Vaší návštěvy servisu Opel.

Objednat na servis